Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Exposición FETEAS

Del al
El evento tendrá lugar todos los días Del 13 al 19 de Junio
FETEAS
Centro de Cultura Antiguo Instituto
Del 13 al 19 de junio
La Exposición muestra mediante 10 paneles y un Audiovisual diferentes aspectos de esta Federación que se formó hace 8 años a iniciativa de los grupos más históricos del teatro amateur asturiano: imágenes de los 21 grupos que la componen en la actualidad, muestras, espectáculos, datos de funciones y público, evolución, apoyos institucionales y privados, formación, proyección nacional/internacional (escenamateur), proyectos y fotografías de espectáculos y personajes son el contenido de esta exposición de teatro no profesional. El audiovisual "FETEAS: una Federación espectacular" en el que intervienen los directores de las compañías y personas de la cultura teatral asturiana también se integra en la misma.
Centro de Cultura Antiguo Instituto
Dirección C/Jovellanos, 21. 33201 Gijón/Xixón GijónAsturias
Teléfono +34 985 181 001
Fax 985 350 709
Correo electrónico ccai@gijon.es
Localización

Descripción

El 19 d'ochobre de 1797, Gaspar Melchor de Xovellanos punxo la primer piedra del Real Institutu Asturianu, fundáu col envís de dar formación científica y téunica nes materies de marina y minería por cuenta la importancia de dambes actividaes n'Asturies.

L'edificiu actual ye resultancia de dos fases constructives. La primera desendolcóse ente 1797 y 1807 y respuende a los diseños de Juan de Villanueva (1739-1811), que proyeutó la planta baxa, d'estilu neoclásicu. La segunda fase correspuende a l’ampliación fecha ente 1887 y 1892 por Ricardo Marcos Bausá, que consistió na elevación de dos plantes sobre la orixinal.

Anguaño agospia'l Centru de Cultura Antiguu Institutu, un espaciu de referencia pa la creación, producción y espardimientu artísticu y cultural de la ciudá.